tukang koran info

Wednesday, August 3, 2022

liryk lagu Sebatas Teman - Guyon Waton

 Aku wong sek pernah Teko neng uripmu

Nanging aku durung iso Dadi pilihanmu

Aku wong sek pernah Merjuangke ati

Dinggo koe, cah ayu Sing wes tak gemateni

Koe ra tau ngerasakke Kabeh wes tak perjuangke

Namun kenyataan engkau sia-siakan Dan setelahnya hanya kau anggap teman




Pancen kabeh salahku mbuka ati nggo sliramu Sek jelas-jelas ra iso nompo pengarepanku

Yen pancen koe ra iso nompo opo anane Tak milih lungo wae

Arep sak gedhene opo aku merjuangke Tresnoku dinggo koe mung tok sepelekke

Mungkin hanya dalam mimpi 'ku dapat memiliki Dirimu sepenuh hati

Koe ra tau ngerasakke Kabeh wes tak perjuangke

Tapi kenyataan engkau sia-siakan Dan setelahnya hanya kau anggap teman

Pancen kabeh salahku mbuka ati nggo sliramu

Sek jelas-jelas ra iso nompo pengarepanku Yen pancen koe ra iso nompo opo anane

Tak milih lungo wae Arep sak gedhene opo aku merjuangke

Tresnoku dinggo koe mung tok sepelekke Mungkin hanya dalam mimpi 'ku dapat memiliki

Dirimu sepenuh hati Mungkin hanya dalam mimpi 'ku dapat memiliki

Dirimu sepenuh hati



lirik lagu kertoyono medot janji|
lirik lagu

Share:

0 comments:

Post a Comment

Definition List

Unordered List

Support